عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

دلتنگ

 

چند وقتیست همه دلگیرند از من.....

 

دلیل می خواهند....

 

مدرک می خواهند برای غمگین بودنم....

 

برای ناامید بودنم....برای تلخ شدنم.......

 

نگران نباشید....من نه غمگین شده ام...

 

نه ناامید....نه تلخ.......

 

فقط مدتیست به دنبالشان می گردم.....

 

مدتیست گم شده اند....

 

صبرم....تحملم......امیدهایم.....انگیزه ام......

 

نمیدانم کدام صفحه ی قصه ی سرگذشتم جا گذاشتمشان.......ر

نظرات 2 + ارسال نظر
گوشه نشین... یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ http://ghamkhar-reza.blogfa.com

روز مرگم چه روز شلوغیست

چه درداور است ،هرقدر که نبودی امروز هستی

پرنگ تر از همیشه

زیر تابوتم را میگیری؟؟!

چرااا ؟؟!!

تو که میدانی از هر فاصله ای حست میکنم….

پس چرا جسم بی جانم را هوایی میکنی؟؟

سرد شدم،بخ زدم

خوشحال بودم که دیگر چیزی را حس نمیکنم

ولی باز هم دستانت گرمم کرد

ببینم دیگر نگران ان نیستی که کسی تو را با من ببیند؟؟

اشک میرزی؟!!چرا؟؟!!

گفتم دوست دارم تو گفتی بمیر….

من فقط خواستم حرفت را زمین نندازم…..

مادرم را میبینی…..

گل رزی را که اوردی ارامش نمیکند….

جفا کردم …تنها به او،فقط او مرا با همه ی اشتباهاتم دوستم داشت

امروز،اینجا،این خاک سرد؛تمام ان چیزیست که تو برای من خواستی

وعشق وعشق وعشق

تمام ان چیزی بود که من برای تو خواستم

عشق و مرگ تراژیدی زیبایست نه؟؟؟!!

"گوشه نشین سرزمین تنهایی...."

گوشه نشین... دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ http://ghamkhar-reza.blogfa.com

شیشه ای میشکند...
یک نفر می پرسد که,
چرا شیشه شکست؟؟
یک نفر می گوید:
شاید رفع بلاست...
دیگری می گوید:
شیشه را باد شکست!!!
دل من سخت شکست..
هیچ کس هیچ نگفت...
از خودم می پرسم:
ارزش قلب من
ازشیشه یک پنجره هم
کمتر بود؟!؟!!!!!!

"گوشه نشین خرابه های سرزمین تنهایی...."

مرسی لطف دارین بازم بیا گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد