عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

بوسه

می ترســــــــم ...

روزی کــــه بخواهم ببوسمت

بگویــــی :

بالاخــــره تمــــوم شــــد ...

مــــالِ هــ♥ـــم شدیــــم ...

دنیــــــــا تمــــــــام شــــــــود ...................!

ناگفته


گاهی انقدر حرف ناگفته داشتم که نمیدانستم کدام را بنویسم

اما الان به نقطه ای رسیدم که در واژه لغات خشکسالی معنی میشود

قلمم که خشک شده هیچ خودم هم به خشکسالی رسیدم

خدا رحمتش کند اسحاق را

تنها بازدیدکننده ی وبلاگ متروکه ام بود که نوشته های قدیمی ام را هم میخواند

و با من از دردهای دلش میگفت

یادش بخیر کاش میشد باور کرد که دیگر نیست

اعتراف میکنم قلمم به ته رسیده

کسی نیست مرا جوهر دهد؟

روزگاری دست بر هرچیز که میگذاشتم نوشتنی بود برایم

اما الان......

شهریور میشود یکسال

چقدر زود گذشت دورانی که دوست جودی را خلق کردم و

به اینجا رسیدم

دوست ندارم این آخرین کلامم باشد

پس مانند تمام داستانها مینوسیم

خیال



قدم میزنم

در خیال همیشگیه بدون تو

راه میروم

نگاه میکنم

به ردِپاهایی  از تو که نیست

به صدایی از تو که شنیده نمیشود!

دورم

از تو و از کنار تو بودن دورم

چجور میشود که فاصله را برداشت؟!

من در اوج نیاز

و تو در اوج نیستی

مادرم میگوید تا دلش راضی نباشد بساط همین است!

من تسخیر شده در قصر دل پدری شدم

که هیچکس جرات آمدن به سمت مرا ندارد

و دنیای من هنوز در همینجا خلاصه میشود

بدون هیچکس!

شوخی و جدی

به جون مامانم اگه خوئتو بکشی میکشمتتتتتتتتت !!!! هئممممم



مسخره نکن خووووو مجبورنننننن چیکار کنن ؟

نودنت

نبودنت آزار می دهدمرا..

حتی در مجازی ترین دنیای امروزی..

“من”دلبسته ام به اسمی که میدانم می فهمدمرا

من دلخوش کرده ام به دیدن نام تو

با نبودنت” این دلخوشی کودکانه را از من نگیر”


هستی ؟؟قول دادی باشی

به کدامین حرفت که به من زدی  خودم را مجبور به نبودنت کنم؟؟

تو به من قول دادی باشی؟!!

گفتم نباشی نیست میشم!!میمیرم!

قولت را زیر پا نذار برگرد تا دیر نشده !!

میگن تا شقایق هست زندگی باید کرد...

عمرش کوتاهه ولی عطرش سالها به جا میمونه !!

نذار مرگ من شقایق رو خشک کنه...

 

عکس نکته دار

این عکس نکته داره .... 

گرفتی عکسو ...بزن لایکو  

انگیزه

 

یه دوست پسر نداشتیم بشه واسمون انگیزه ورزش... 

 والااااااااااااااااااااااااااااااااا