عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

زمزمه کن

♥زمزمه کن تو گوشم . . . ♥
 
♥ همون حرفــــا . . .♥
 
♥ مثل همون روزا . . . ♥
 
♥ عزیز من کیـــه؟ ♥
 
♥ نفـــس من کیـــه؟ ♥
 
♥عشـــق من کیـــه؟ ♥
 
♥زندگیـــه من کیـــه؟ ♥
 
♥ عمـــر من کیـــه؟♥
 
♥ ومن همونطور که سـرم رو شــونـته ♥
 
♥♥ هــــی بگم منم مـــــن !♥♥

نظرات 2 + ارسال نظر
گوشه نشین... چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ http://ghamkhar-reza.blogfa.com

می شود باران ببارد؟



همین امشب!

قول می دهم فقط قطره های پاکش را بغل کنم!

و بی هیچ اشکی دستهایش را بگیرم

قول می دهم

فقط بویش را حس کنم!

اصلا اگر ببارد

فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم

قول می دهم برایش شعر نگویم

فقط... می شود؟ امشب.... ؟

خدایا

دلم به اندازه تمام روزهای بارانی گرفته ...

گوشه نشین... پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ http://ghamkhar-reza.blogfa.com

گاهی آدم دلش تنگ می شود

دل آدم هم که تنگ شود , نفسش میگیرد

هوای گذشته ها را می خواهد

حتی شده به یک نفس عمیق......

"گوشه نشین سرزمین تنهایی...."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد