عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

دوست و دشمن

 

وقتی دشمنت از تو بدگویی می کند.

و دوستت خبرش را به تو می رساند

 بدان که دشمن و دوستت

برای آسیب رساندن به تو همدست شده اند.v

نظرات 3 + ارسال نظر
گوشه نشین... شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ http://ghamkhar-reza.blogfa.com

خیالت راحــت
دل شکسـته ها نفرین هم بکـنند
گیرا نیست
نفرین
ته ِ دل می خواهد
دلِ شکسـته هـ ـــم که دیگر
سـر و ته ندارد!!!!!

"گوشه نشین سرزمین تنهایی...."

گوشه نشین... یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ http://ghamkhar-reza.blogfa.com

شب تولدم همه گفتن آرزو بکن شعمتو فوت کن....

چشمام بستم آرزو کردم و شمع فوت کردم...

مامانم گفت من میدونم چی آرزو کردی...پول...

خواهرم گفت ماشین...

دوستام گفتن ی عشق پولدار و خوب ...

من به همشون نگاه کردم و خندیدم ...تو دلم گفتم...

آرزو کردم شمع تولد سال دیگه ام رو سنگ قبرم روشن کنید و

جای من باد شمع خاموش کنه....

به سلامتی اون شب......

گوشه نشین... دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ http://ghamkhar-reza.blogfa.com

ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﺗﻨﻬﺎ ﻫﺴﺘﻲ ....

ﻟﺒﺎﺱ ﺧﻮﺏ ﺑﭙﻮﺵ !

ﺑﺮﺍﻱ ﺧﻮﺩﺕ ﻏﺬﺍﻱ ﺧﻮﺏ ﺑﭙﺰ !

ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﺮﻑ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﻱ ﺩﺭ ﻳﮏ ﺧﻠﻮﺕ ﺩﻧﺞ

ﻣﻴﻬﻤﺎﻥ ﮐﻦ !

ﺑﺮﺍﻱ ﺧﻮﺩﺕ ﮔﺎﻫﻲ ﻫﺪﻳﻪ ﺍﻱ ﺑﺨﺮ .!

ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﻲ ﮔﺬﺍﺭﻱ ...ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺳﺮﺑﻠﻨﺪﻱ

ﻣﻲ ﮐﻨﺪ ...

ﺁﻧﻮﻗﺖ ﺩﻳﮕﺮ ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ﺑﻪ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﭘﻨﺎﻩ ﻧﻤﻲ ﺑﺮﺩ ...

ﻭ ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﺪ ... ﮐﻤﺘﺮ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ

ﻣﻲ ﮐﻨﺪ ....

ﻳﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ....

ﻋﺰﺕ ﻧﻔﺲ ﻏﻮﻏﺎ ﻣﻲ ﮐﻨﺪ !.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد