عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

هستی ؟؟قول دادی باشی

به کدامین حرفت که به من زدی  خودم را مجبور به نبودنت کنم؟؟

تو به من قول دادی باشی؟!!

گفتم نباشی نیست میشم!!میمیرم!

قولت را زیر پا نذار برگرد تا دیر نشده !!

میگن تا شقایق هست زندگی باید کرد...

عمرش کوتاهه ولی عطرش سالها به جا میمونه !!

نذار مرگ من شقایق رو خشک کنه...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ق.ظ http://maktabezendegi.blogsky.com/1392/03/05/post-27/ترس

آرمیتا جون سلام...

با مطلب جدید ::. ترس ::. آپدیت شدیم...

منتظر حضور گرم و نظرات خوبتون هستم...

بوس...بوس...بوسس

باشه ولی من از ترس میترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد