عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

مدرسه

سلام به دوستای گلم  

باید منو ببخشید  

من دیگه زیاد نمی تونم بیام وبلاگ 

دیگه باید برم سراغ درس و مدرسه  

امروز هم باید میرفتم ولی دیشب عروسی داشتیم .عصری هم باید بریم پاتختی به خاطر همین نرفتم مدرسه ولی سعی میکنم جوری که به درسام ضرر نخوره اگه بابا اجازه بدن که امیدوارم بدن عصرها و پنج شنبه و جمعه ها وبلاگم رو به روز کنم  

منتظر نظرهای زیباتون هستم  منتظر دوستای گلی که به من قول داده بودن بیان ولی پاک فراموشم کردن هم هستم  

بای تا بعد

نظرات 14 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://myimmortal.iranblog.com/

سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری بهت تبریک میگم من شما رو لینک کردم خوشحال میشم به منم سر بزنی

امیر پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

چه بد که میخوای بری . تازه داشتیم به مطالبت عادت میکردیم ولی ایشااله که هرجا هستی موفق باشی

امید به آینده پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام آرمیتای من خوبی؟ دلم برات یه ذره شده بود. من اومدم. موفق باشی منتظرتم عزیزم

مریم پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://biai.mihanblog.com/

سلام
خوبی ؟؟؟؟؟
امیدوارم توی درسات موفق باشی

فراموشمون نکن

یا حق

تیمور جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.teamor.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید من به تازه گی با وبلاگ شما آشنا شدم
به ما سربزنید اگرمایل بودید تبادل لینک کنیم
یاعلی

محمد مالکی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.montazeran-313.blogsky.com

سلام علیکم
وبلاگ بسیار پر محتوا و زیبایی دارید به ما هم سر بزنید.
محمد مالکی

علی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.ali-lover747.blogfa.com

@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.......@

آرین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ق.ظ http://faghattanhaei.iranblog.com/

میرم مدرسه
میرم مدرسه
جیبام پره ، فندق و پسته
جیبام پره ، فندق و پسته
میرم مدرسه
میرم مدرسه
یادش بخیر ، چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود
قدر این لحظات رو بدون آبجی کوچولو ، دیگه هیچ وقت تکرار نمیشه ، نمی دونی چقدر دلم برا اون لحظه ها تنگ شده

سوته دلان شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

خدایا
کفر نمی‌گویم،
پریشانم،
چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!
مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.
خداوندا!
اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی
لباس فقر پوشی
غرورت را برای ‌تکه نانی
‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌
و شب آهسته و خسته

تهی‌ دست و زبان بسته
به سوی ‌خانه باز آیی
زمین و آسمان را کفر می‌گویی
نمی‌گویی؟!
خداوندا!
اگر در روز گرما خیز تابستان
تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی
لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری
و قدری آن طرف‌تر
عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌
و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد
زمین و آسمان را کفر می‌گویی
نمی‌گویی؟!
خداوندا!
اگر روزی‌ بشر گردی‌
ز حال بندگانت با خبر گردی‌
پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.
خداوندا تو مسئولی.
خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن
در این دنیا چه دشوار است،
چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است
با عرز سلام وب زیبا وجزابی داری اگر میشه یه سری به ما بزن دوست داشتی باهم تبادل لینک داشته باشیم خبرم کن[گل]بای تا های
http://www.djali2009.iranblog.com

سوته دلان شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام ممنون که به من سر زدی ولینکم کردی راستی من شما راباچه نامی لینک کنم خبرم کن بای تاهای

سلام به شما و ممنون از حظورتون
ببخشید یکم دیر شد سرمان این چند وقته خیلی شلوغ است متاسفیم که نتوانستیم به شما سر بزنیم
چند وقتی است در وبلاگ های مختلف به اسم گروه فرهنگی عرفان ظهور مطالبی زشت و ناروا در قسمت نظرات دوستان ما می نویسند. ما مجبور شدیم برای ردگیری این اشخاص وبلاگ شما را به مدت 10 دقیقه حک کنیم . ببخشید که به شما قبلا اطلاع ندادیم
چون اگر می گفتیم نمی گذاشتید ما کار خود را انجام دهیم . .درضمن سیکیوریتی وبلاگ شما را نیز بالا برده که کسی نتواند دیگر ان را حک کند. بازم ببخشید
یا علی
گروه فرهنگی تحقیقاتی عرفان ظهور
بخش رایانه ای

سلام بابام میگه تو اینترنت از این خالی بندیها زیاد میکنن خوشحالم که با هاتون آشنا هستم به زودی شما هک خواهید شد.

سوته دلان شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.djali2009.iranblog.com

سلام دوست عزیز شما لینک شدید ؟؟فعلا بای تا های

وحید و نیکا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.vahid.blogtaz.com

سلام آرمیتا خانم وبلاگ جالب و قشنگی داری خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی
در ضمن اگه مایل به تبادل لینک هستی میتونی ما رو به اسم ستایش لینک کنی و بگی ما به چه اسمی لینکت کنیم؟
منتظرییییییییییییم

سلام علیکم
امیدوارم پیروز و سربلند باشید.
متاسفانه شما حرف مارا جدی نگرفتید. عیبی نداره ولی خواهشا اگر کسی آمد و به شما حرفی زد از چشم گروه ما نبینید . چون ما قبلا اعلام کردیم.
در ضمن 3نفر دیروز توی کافینت شهرک غرب به علت کار کردن به اسم گروه فرهنگی عرفان ظهور، دسگیر شدن که همکنون در مراجع قضایی هستند. می توانید از پدرتان بپرسید
یا علی
گروه فرهنگی تحقیقاتی عرفان الظهور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد