عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

تبریک

با سلام 

دوستان عزیز  شرمنده که نتونستم بیام تو این چندروز  مسافرت بودیم 

عید بر عاشقان مبارک  

عیدسعید فطر مبارک 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

http://nogirls.blogsky.com/

آرین شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://faghattanhaei.iranblog.com/

سلام آبجی کوچولو ، عیدت مبارک
چی دیر شد ؟ دیر تبریک گفتم ؟ ببخشید
البته هر روزت عیده اگه بخوای
به هر حال طاعات و عباداتت مورد قبول درگاه احدیت ، فعلاْ

گروه فرهنگی عرفان ظهور شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.erfan-zohoor.blogsky.com

هو الحق
سلام بر شما دوست گرامی
من ا.م هستم.
طبق عادتم به عنوان سرکشی هفته ای یک دفعه ،به وبلاگ گروه فرهنگی عرفان ظهور سرکشی می کنم. و به اون هایی که لینک شدند سر می زنم. من توقع ام نه از شما بلکه تمامی مردم این بود که اگر به وبلاگ ما سر می زنند و یا لینک می شوند اولا با ما همکاری کنند و ما رو در انجام این امر خطیر راهنمایی کنند و ثانیا حد اقل برای حفظ ظاهر دوستی دو وبلاگ هم که شده مطالب اون وبلاگ رو بخونند .ثالثا اگر وب پر محتوایی بود( مانند وبلاگ شما) آن را به دیگران توصیه کنند. ولی متاسفانه هیچ کدام از این توقع ها عملی نشد. من روز دعوت از شمابه شما گفتم ( ما شما رو لینک کردیم ) به این دلیل بود که با هم همکاری اینترنتی کنیم نه این که شما جواب من رو بدبد که منم شما رو لینک کردم.
انشاء الله بتوانیم با هم همکاری خوبی داشته باشیم.
گروه فرهنگی عرفان ظهور
دکتر ا.م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد