عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

آقا پسرها

 

سلام دوستای گلم !!! 

یه سوال داشتم؟؟ 

آیا میشه به پسرها اعتماد کرد برای دوستی و دوست داشتن !!! 

نظرات شما میتونه راهگشای من نوجون باشه ... 

منتظر نظرات قشنگتون هستم  

1

نظرات 40 + ارسال نظر
آرین جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.faghattanhaei.iranblog.com/

سلام ، سوال خیلی سختیه ، چون آدما خیلی با هم فرق میکنن ، شاید اگه من یه دختر بودم و یه پسر مثل خودم پیدا می کردم حتماْ بهش اعتماد می کردم (( حال می کنی اعتماد به نفسو )) ، ولی جداْ اگه می خوای با یه نفر دوست بشی اول باید ببینین هدفتون از دوستی چیه؟ بعدشم صداقت مهمترین مسئله س ، برا دوستی یه فرمول ثابتی وجود نداره ، هر کی شرایط خاص خودشو داره ، ولی همیشه سعی کن با هر کی که دوست می شی حریم ها رو حفظ کنی ، سعی کن دوستیت یه دوستی پاک و بی آلایش باشه ، موفق باشی

ممنون از راهنمائی تون .خوشحالم کردین بازم بهم سر بزنید

مجتبی موسویان جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://mosavianmojtaba.persianblog.ir

من پسرم ولی میگم خیلی سخته ما پسرا خیلی خیلی مار موزیم حواست باشه اینم راهنمایی خیلی دقت کن
بذا خصوصی باشه

ممنونم .خیلی سعی کردم خصوصی باشه ولی نتونستم بازم بهم سر بزنید شما هم لینک شدین منو هم لینک کنید

مجتبی موسویان جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://mosavianmojtaba.persianblog.ir

خصوصی کن سریع

چشم .خصوصی میکنم چرا میزنی ترسیدم خوب نیست آدم با یه دختر خانم اینجوری تشر بزنه

باران شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://baran69.iranblog.com

سلام خانومی گلم.راستش در مورد سوالی کردی میتونم اینجوری بهت جواب بدم.ببین عزیزم پسرا توی سن دبیرستان فقط دنبال دوستی هستن و اینکه حالا با یکی حرف بزنن.هیچ اعتباری به آینده اونا نیست.چون روی هوا تصمیم میگیرن.یعنی از این شاخه به اون شاخه زیاد می پرن.
حالا یه خورده بزرگتر که میشن یعنی وقتی توی یه دنیای بزرگتر یعنی دانشگاه پا میزارن چون یه دغدغه ای برای زندگی آینده دارن میشه از برخورد و نوع رفتارش فهمید که برای زندگی آینده چند مرده حلاجه.
حالا باید خودت بشینی فکر کنی که از نتیجه دوستی چی میخوای؟ اگه فقط برای اینکه از تنهایی در بیای همین که پسر خوب صادقی باشه کافیه و قصد سوء استفاده از احساسات دخترا رو نداشته باشه .ولی اگه برای آینده میخوای باید خیلی دقت کنی .
امیدوارم که تونسته باشم منظورم رو بهت بفهمونم.

خیلی دوست دارم باران جونم

احمد شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام
من به طور اتفاقی به وب شما امدم
والا خیلی سخته، اصلا تو این زمونه نمیشه به پسر اعتماد کرد نه دختر
صداقت مهمترین راه دوستی می باشد،اگه دو طرف صداقت داشته باشند بعد از گذشت زمان دو طرف کاملا" به اخلاق هم پی میبرند متوجه میشوند که میشه دل بست یا نه
ولی واقعیتش تو دوستی اصلا" دل بستن درست نیست
از یک دل سوخته بشنو

ممنونم

م... شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ق.ظ http://www.mahmood-l.blogfa.com

نه بهتره
چون من حرفی ندارم برای گفتن

ممنونم

ع.خ شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ

عجب تصویر بی ناموسسی هست این تصویر ...سوال شما با این عکس ترکیبش میشه..گور بابای اعتماد به پسرها...خوشگلاش کجان ..یایه همچین چیزی :-)...لینکیدیمتون

ممنونم واسه لینک کردنم و بی خیال زیاد سخت نگیر دوست من

امید به آینده شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://elhamkooosha.iranblog.com

سلام آرمیتا جان، شناخت من از شما در حد وبلاگه این طوری نمی تونم بهت زیاد کمک کنم. نمی دونم چند ساله هستی اما اگر نوجوانی صریح می گم هیچ وقت این کار را نکن نمی خوام بگم پسرا غیر قابل اعتمادن، هرچند واقعا به ۹۰ در صدشون نمی شه اعتماد کرد. تو فرصت های زیادی تو زندگی داری که میتونی ازشون لذت ببری . لذت درس خوندن تو بهترین دانشگاه
، لذت در کنار خانواده بودن، لذت مطالعه بهترین کتابای دنیا، لذت استفاده از کلاسای جورواجو، لذت استفاده از لحظه لحظه زندگیتو با یک عشق دروغین و بی سرانجام عوض نکن عشقی که مطمئن باش به افسردگی و شکست می انجامه. آرمیتا سن نوجوانی سن حساسیه که اگه بتونی سر بلند بگذرونیش از عاقبت خوب زندگیت می تونی مطمئن باشی. شاید فاصله سنی ما زیاد نباشه این دوره ها رو منم گذروندم. به عنوان خواهر بزرگتر ازت خواهش می کنم تسلیم هوای نفست نشو روزات رو عوض این که با کسی بگذرونی که نمی تونه بهت کمک کنه و نمی تونه به سعادت برسونتت با امام زمانت عج بگذرون. با حرف زدن باهاشون، مطالعه در موردشون و ... . بهت اطمینان می دم که اگه باهاش باشی حتی یه لحظه تنهات نمیذاره و اونوقته که حضورشو با تموم وجودت حس می کنی. ببخشید زیاد حرف زدم ایمیلمو دادم خیلی دوست دارم بیشتر باهات حرف بزنم اگه مایل باشی خوشحال می شم عزیزم

دوست دارم عزیزم حتما بهتون سر میزنم

محمد شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://asemaneabri.iranblog.com

سلام
ممنون که به من سر زدی من با اسم آسمان ابری لینک کن و بعد به من بگو که با چه اسمی لینکت کنم

ممنونم لینکتون میکنم

فاطمه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://aghooshemarg.blogsky.com/

سلام آرمیتا جونم...
برای این که بتونی به جواب سوالت برسی همین حالا بشینو فک کن که از دوستی با یه پسر چی می خوای...چون هرکسی بنا به خواسته خودش باید تصمیم بگیره عزیزم...

به نظر من اگه می خوای فقط واسه خوش گذرونی و گشت و گذار و کافی شاپو این چیزا دوست بشی ارزش نداره و بی خیال شو این دوستی آخرش معلومه ...
و همین طور اینو بدون که هرکی که واسه خودش ارزش قایل باشه تو دوستیهاش خیلی دقت می کنه ( چه پسر و چه دختر)

جیگرم با هرکی خواستی دوست باش ولی ارزش خودتو از دست نده . بزار با رفتارات همه بفهمن که با چه آدم با ارزشو خانمی دوست شدن... ""اگه تونستی این کارو کنی""... به نظر من با هرکی(!) می تونی دوست بشی...!(البته خودت می دونی که هرکی منظورم چه جور آدماییه بعضی پسرا حتی ارزش فک کردن هم ندارن اینارو می شه تشخیص داد )

الان مث مامانایی شدم که بچشونو نصیحت می کنن نه؟

اگه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتی حتما بگو ... شاید بتونم به آبجی کوچولوی خودم کمک کنم!!! :*

آرین یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ق.ظ http://www.faghattanhaei.iranblog.com/

سلام ، نتیجه ای از تحقیقات ، بررسی و نظر خواهی هات گرفتی ؟ نمی دونم فیلم فاصله ها رو دیدی یا نه ، ولی بهت میگم خواهر کوچولو متاسفانه دنیای ما پر از بیتاست ، چه پسر چه دختر ، نمی خوام بدبینانه فکر کنی ، اما به واقعیات توجه کن ، چشماتو حسابی باز کن ، مواظب خودت باش خواهر کوچولو

ممنونم

کیمیا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.dameeshgh,persianblog.ir

سلام خانومی سوال بسیار مهمی پرسیدی اصلا نمیشه روی
پسر ها حساب باز کرد میدونی من تجربه اش را دارم بعضی هاشون با نگاه و کلام قشنگ گول ما دخترای بی چاره میزنند و
وقتی خر و از روی پل رد کردن میرن سراغ یکی دیگه گفتم که
تجربه اش را دارم اول باما خوب هستند بعد میزنند زیرش
بی خیال این جور پسرا بشی بهتره مثل من که بیخیالش شدم
خلاصه هر چی از این جور پسرا بگم کم گفتم ....
راستی به من هم سری بزن می تونیم دوستای خوبی برای هم باشیم دیر نکنی منتظرتم
قربان تو
کیمیا

ممنون. خوشحالم کردین

کیمیا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.dameeshgh.persianblog.ir

فکر کنم آدرسم اشتباه بود با این آدرس بیا

چشم

فاطمه یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://aghooshemarg.blogsky.com/

سلام آرمیتا جان.
اگه دوست داشتی تایید کن نظر قبلیمو. میل خودته عزیزم.اجازه نمی خواست که!
اون یکی وبلاگم واسه تویه؟‌... فعالیا...

قربونت برم

فرهاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://gomnam14.persianblog.ir/

سلام خیلی ممنون که خیلی رک و ساده انتقاد کردین
ولی هدف من از این پست فقط یک شوخی ساده بود
التماس دعا

خواهش و معذرت

امید به آینده یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://elhamkooosha.iranblog.com

سلام آرمیتا جان دیروز برات کامنت گذاشتم که یا تایید نشده و یا ارسال نشده در هر صورت خوشحال میشم در این مورد باهات بحثی داشته باشم. شاید بتونم بهت کمک کنم. ایمیلمو دادم باهام در ارتباط باش. ایمیلتو هم بهم بده تا باهات ارتباط برقرار کنم. مواظب خودت باشو قدر پاکی خودتو بدون فعلا بای

امید به آینده یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام عزیزم الان کامنتتو دیدم. کامنت دیروزمو بذار اما ۲ تای امروزو نذاری بهتره. آرمیتا جون بهترین لحظات زندگی من با امام زمان گذشت حیف دیر پیداش کردم. تو زود پیداش کن. منم در کنارتم مراقب خودت باش. دوست دارم بای

محمد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://asemaneabri.iranblog.com

سلام منم شما رو لینک کردم بازم به من سر بزن

ممنونم

ذهن زیبا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.zm66g.iranblog.com

سلام. توصیه اکید دارم به دوست نشدن به هزار و یک دلیل که اولیش امر خداست. یاعلی

ممنون .دوستون دارم

زهرا دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.doostyadama.persianblog.ir

شلام
خوبی خوش؟
کم پیدایی و نیستی؟؟؟
هم اومدم حالتو بپرسم و هم بگم اپم و خوشحال میشم به دوست چشم به راهتم یه سری بزنی و خوشحالش کنی...
این مطلبمو از کتاب کهنه ای که سالها کنج اتقم افتاده بود پیدا کردم و ازش خوشم اومد..دیدم بد نیست بزارم تا دوستای گلم مثل تو هم بخوننش ...منتظرتما
دیر نکنی
بای تا های

ممنونم حتما سر میزنم

مجتبی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ق.ظ http://mojtaba2010m.blogsky.com/

سلام
اینکه شما نوشته ای دوستی یه روزایی که زیاد ازش زمان نگذشته دوستی ها فقط در یک جنس بود یا پسر بود یا دختر اما حالا جنسها با هم مختلط شده اند وخدا بخیر بگذرونه ..چی می خواد پیش بیاد نمی دونم--شما یه چیزایی که بقیه پسرا ننوشتن رو برات مینوسم که بدونی اصل ماجرا چیه
بر اساس تحقیقاتی که من دارم بیشتر پسرها چون مثل دخترها لطیف نیستن دنبال دوستی نیستن واخر ماجرا واخرالامر دنبال مسائل جنسیتی هستن که ضررش برای دختر خیللی زیاده --همون فیلم فاصله ها دختره تاوقتی که کسی بهش تعرض نکرده بود دنبال تیغ زدن بود ولی تیغش زدن اخر فیلم--اما دخترا چون احساسی هستن فقط وفقط به دنبال دوستی هستن ومی خوان دوستی با جنس مخالف رو تجربه کنن واینکه ضرر بزرگی در انتظارش هست --حالا فکر کن خواهر خودت می خواهدبا یه پسری دوست بشه چیکار میکنی چطور بهش میگی--نمی دونم چی بگم فقط میدونم این حرفی که زدی از اصلش ایراد داره --تازه این حرفها برای اینه که بفهمی کارت درسته یا نه پس نتیجه رو خودت میگیری وفکر کنم ازهمین الان نتیجه معلومه

ممنونم و مجکرم از راهنمائی تون متحوجه شدم ولی من خواهر ندارم که

مجتبی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ق.ظ http://mojtaba2010m.blogsky.com/

یا صاحب الزمان رمز ظهور تو ترک گناه و یکدلی و دعای ماست.
سلام مولای من، سلام معشوق عالمیان، سلام انتظار منتظران

بیا که

تقویم ها

منتظرند

تا آمدنت را

مبدا تاریخ خود کنند

برای رویت هلال روی تو
هرغروب جمعه
به بام ها میرویم
ولی آنچه رویت می شود
هلال عمر ما آدمهاست

اللهم عجل لولیک الفرج
داشتم وب شما رو نگاه میکردم که به اینجا رسیدم گفتم ما منتظر یکی از بهترینهای عالم دنیا واخرت هستیم چطور میشه منتظر یکی باشیم وبعد با گناه الوده بشیم وبگیم ما منتظریم --بخواهیم یا نخواهیم عمر ما بسوی سراشیبی تند پیری میره بدونیم که اگه رابطه با یه پسر پیدا کردیم با اقا بی رابطه میشیم ایشون رو فراموش میکنیم ودر اخر خدا رو فراموش میکنیم -پس اگه دوستی شما باعث بشه دوستی خدا رو ائمه علهم السلام رو از دست بدیم --خودت تصمیم بگیر با چه کسانی رفیق ودوست شوی با حضرت حق یا پسری که هنوز دست چپ وراستش رو هم بلد نیست --البته یادت نره ما مثل اون پسر بچه هستیم که یه نفر بهش میگه بابا رو دوست داری یا پفک رو ما کوچولوها میگیم پفک رو ونمی دونیم که اون پفکه زود گذره ویه بار بیشتر نیست وبا هزار منت بهمون میدن ولی بابا یه عمر برامون می مونه--حالا خدا رو میخوای یا این دو روزه عمر رو میخوای تصمیم بگیر البته تصمیم کبری نباشه چون کبری کتابش زیر بارون موند وخراب شد شما سعی کن خدا رو برگزینی وبندگان صالحش رو چون خود خدا در قران میگه که ان الانسان لفی خسر الا الذین امنو وعملو الصالحات....

سلام بازم ممنونم آقا مجتبی . . . من مواظب خودم هستم در ضمن من بابا رو بیشتر از پفک دوست دارم چون اصولا اعتقادی به چیپس و پفک ندارم شما لینک شدین . منو لینک کنید

آرین دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ق.ظ http://www.faghattanhaei.iranblog.com/

سلام ، آخرش تصمیمتو گرفتی یا نه ؟

سلام آرین جون . . . فکر کنم با راهنمائی هایی که دوستان کردم تصمیم رو گرفته باشم . . . میخوام امام زمانی باشم ... میخوام خودمو و زندگیم رو وقف آقا امام زمان (عج)کنم .میخوام یه منتظر واقعی باشم ..پس از این به بعد مطابلم امام زمانی خواهد بود.

فرهاد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://gomnam14.persianblog.ir/

سلام خیلی ممنون که خیلی رک و ساده انتقاد کردی
ولی هدف من از این پست فقط یک شوخی ساده بود
التماس دعا خواهر گلم

ببخشید دیگه . ولی شما هم نباید اونجوری پست میذاشتین

مریم دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ http://biai.mihanblog.com/

سلام

به عکسی که گذاشتی خوب دقت کن
بیشتر از اینکه شبیه پسرا باشه
مثل یه دختر می مونه

تو توی خانوادتم که دقت کنی هر کدوم یه طور رفتار می کنن درسته که اعضای خانواده یه شباهاتی با هم دارن
اما رفتار های خاصی هم هر کدام برای خودشون دارن

هم حرفهای مثبت می زنن هم .....
تو خونوادتو میشناسی ولی گاهی ممکنه ازشون حرفهای بشنوی یا حرکاتی ببینی که برات غیر منتظرست
حالا چه طور می خوای با کسی دوست بشی
که تا حالا نمی شناختیش
و نمی دونی چه رفتاری داره
ممکنه پیش تو فیلم بازی کنه
که الحمدالله این روزا همه بازگیر خوبی اند
حتی به دوست هم جنس خودت هم به طور صد در صد اطمینان نداشته باش
و همه حرفاتو براش نگو
مواظب خودت باش تو دردسر نیفتی



اپم خواستی بیا قدمت به روی چشم

اللهم عجل لولیک الفرج

یا حق [گل]

سلام مریم جون دوست دارم عزیزم . بابام هم همین حرف رو میزنه آخه من دختر کله شقی هستم واسه همین کسی جرات نمیکنه بهم بگه بالای چشمت ابرو

مجتبی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ق.ظ

سلام فرهاد میدونی عیب کار کجاست --شوخی می کنیم ولی نمی دونیم نصف شوخی جدیه--شما اگه به خواسته ات می رسیدی که می گفتی عالی شد حالا که نرسیدی میگی شوخی بود --البته انتظار ما از یک کسی که منتظر ظهور هست همین تصمیمی هست که ایشون گرفتن

ممنون از آقا مجتبی

آرین سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ق.ظ http://www.faghattanhaei.iranblog.com/

سلام ، خوبی؟ چه خبر؟ یه پیشنهاد دارم برات ، عجله نکن میگم ، تعداد نظرا در مورد این پست داره زیاد میشه چطوره یه کتاب در موردش بنویسی ، خیلی هم پر فروش میشه ، چون جوونای ما عاشق اینجور موضوعاتین ، موفق باشی ، دوباره می بینمت

ممنونم از شما .لطف دارین

کیمیا سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.dameeshgh.persianblog.ir

سلام ارمیتا جون لینکت کردم راستی منظورم این بود که بیشتر پی سو استفاده هستند به قول خواهرم یعنی بیشتر
ازت چیزی میخوان تا خودتو بخوان و بعدش هم اونو ول میکنن و
میرن سراغ یکی دیگه حالا برداشت بد نکنی ها
همه مذکر ها هم بد نیستند امید وارم به دردت خورده باشه گلم دوست عزیزم بعدا میبینمت

ممنونم

سید یاسین موسوی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://yasinmosavi.iranblog.com

سلام آرمیتا جان با عرض معذرت می خوام در خصوص این مسئله ای که مطرح کردی مطلبی رو عنوان کنم ... هر ارتباط سالمی میتواند سازنده باشد به شرط انکه حد و حریمی بران قائل باشیم به شرط انکه منطق غالب بر احساسات باشد انسان از هرچه منع شود جذب ان می شود با توجه به شرایط کنونی جامعه اگر قرار است ارتباطی بین دو جنس مخالف وجود داشته باشد چه بهتر که با اطلاع و شناخت هر دو خانواده باشد چه بهتر که این ارتباط با هدف شناخت جنس مخالف باشد نه تامین غرایز و هوس . متاسفانه پنهانی بودن این روابط ، احساساتی بودن دختران و غریزه جنسی پسران سه فاکتور مهم در به انحراف کشیده شدن روابط و شکست در ان میباشد. غریزه جنسی هم در مردان وجود دارد و هم در زنان این یک غریزه مقدس و نعمتی از سوی خداست به شرط انکه در مسیر صحیح خود قرار بگیرد . شدت این غریزه در مردان نشانه بد بودن انها نیست چرا که ساختار افرینش انها اینگونه است همانطور که احساسات در زنان بیشتر از مردان است . ظاهر بین بودن مردان در ذات انهاست وفقط کنترل ان در دست خوشان است همانطور که دختران در دوره سنی خاص تمایل دارند تا موقعیتهای مختلف را شناسایی کنند اما کنترل ان در دست خودشان است . در نهایت انتخاب با شماست پس بهترینهارا انتخاب کنید . موفق باشید

ممنونم از لطف شما .حتما استفاده میکنم

سید یاسین موسوی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://yasinmosavi.iranblog.com

در ضمن یادتون باشه با وجود اینکه مدت زیادی هست که شما ینک شدین ... اما هنوز من تو جمع دوستانتون نیستم

باید ببخشید شما هم لینک شدین

باران سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://baran69.iranblog.com

سلام خانوم گلم.امیدوارم که با توجه به حرفا ها و نظرات دوستان بهترین تصمیم رو بگیری.برات آرزوی موفقیت میکنم.
بهم سر بزن خوشحال میشم.

سلام باران جونم . شما خیلی به من لطف دارین .آره مسیرم به طرف امام عصر خواهد بود . البته با کمک الهام .مریم و شما و قیه دوستان .

امید به آینده سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://elhamkooosha.iranblog.com

سلام آرمیتا جان برات آف گذاشتم برو بخون. یه سوال دارم: این شکلایی که بالای هر کامنت برای هر کسی میاد و برا افراد مختلف متفاوته چیه؟ خودت انتخاب می کنی؟ جالبه موفق باشی عزیزم

حتما میخونم عزیزم دوست دارم الهام جون

کیمیا چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.dameeshgh.persianblog.ir

سلام خوبی؟؟ امید وارم به جواب سوالت رسیده باشی
راستی گفتم لینکت کردم؟؟؟

عرفان ظهور یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.erfan-zohoor.blogsky.com

سلام من همونیم که درخواست تبادل لینک کردم.
ما یک گروهی هستیم که در باب امام زمان و آخرالزمان کار میکنیم.
من مدیر این گروه هستم.لابد میگی چه گروه بی درو پیکریه که مدیرش برا من نامه نوشته ولی بهت میگم من خودم دوست دارم با آدما صحبت کنم.
اصلا بحس من این نیست من به عنوان یک روانشناس بهت میگم که دوستی دختر و پسر هم از لحاظ علم پزشکی و هم علوم دینی خیلی ضایع است. احساس می کنم دارم زیادی خودمونی می شم .
ولی ای عزیز اگر طالب آخرت و دنیای خود هستی به سمت این چیزا نرو.
دیروز چندتا پدر و مادر اومدن پیش من و گفتن پسر ما یا دختر ما با جنس مخالف خودشون دوست شدن واین دوستی باعث تغییر روحیه ی آن ها شده.
مدام پرخاشگری میکنند یا حرف از جدا شدن از خانواده میزنند.
لپ کلام من اینه که با کسی که می دونی دوستی با اون هیچ عاقبت خوبی نداره دوست نشو حالا چه دختر چه پسر.
عرفان ظهور ( ما یک وب دیگه ای هم داریم):

www.erfan-zohoor.mihanblog.com

اگر می شد بیشتر می نوشتم. ( فقط خواستم راهنمایید کنم)

یا علی

دکتر ا.م
گروه فرهنگی عرفان ظهور


حتما بهتون سر میزنم

عزت رضایی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.fardaonline.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری میخوام باهم تبادله لینک کنی اگر خواستی به وبلاگ من هم سر بزن منو به نام همه چیز اینجاست لینک کن. ممنون

یوسف دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام
من خودم حدود ۳الی۴سال پیش موقعی که اول دبیرستان بودم از یکی از دوستام خیلی خوشم اومد تا اینکه دوستیمون ادامه پیدا کرد تا سال گذشته تا اینکه یه سری سوء تفاهم هایی پیش اومد و اون با من قهر کرد دقیقاْ موقعی قهر کرد که من به او خیلی نیاز داشتم ولی.................
دیگه مریض شدم تحت درمان بودم ولی مهرش از دلم بیرون نرفت.
حالا که ۴ سال بزرگتر شدم میبینم که دوستی هم حد و حدودی داره.....
همه ی دوستان حرف های قشنگی زده اند.بستگی داره طرفت کی باشه......
بهم سر بزن
تماس دعا

عماد پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.emad121.iranblog.com/

سلام خواهرگلم نمیخوام زیادتوضیح بدم اما چند نکته رو یادآوری
میکنم:
۱.اگر کمی دقت کنی اصل این سوال اشتباه حالا چرا بعدا تو ی
وبلاگم به این سوال بصورت مفصل جواب میدم.
۲.فرضا اگر بگیم که این سوال درسته:
الف. نباید به اعتماد پدر و مادر خیانت کرد
ب. مگه اعتماد کردن به همین سادگیهاست
ج.درسن نوجوانی احساس بر عقل غلبه داره
د.کسی که بامنطق احساس بخواد بره جلو معمولا کله پامیشه
خصوصا اگه کله شق هم باشه
د. خلاصه کلا م اینکه پدر ومادر هر کسی بهترین دوست اون کس
میتونه باشه

یکی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

جدای از اینکه دل امامتو میشکنی اینم بدون که من طبق تجاربی که داشتم دیدم که زرنگ ترین دخترا در مقابل خر ترین پسرا زمین میخورن.
اینم بگم من به عنوان مشاور تو دبیرستان های دختره فعالیت میکردم.

مهسا چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.blosem,blogfa.com

سلام عزیزم در جواب سوالت باید بگم که دوست داشتن بد نیست حسه خیلی خوبیم داره ولی اگه می خوای عاشق کسی شی اون شخص باید حتما لیاقته عشقتو داشته بشه.
از منم میشنوی با پسرا دوست نشو اخر و عاقبته درستی نداره

ارش چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ http://varesazabeshgh.loxblog.com/

سلام وقت کردی به من هم 100 درصد سر بزنhttp://varesazabeshgh.loxblog.com/
سر بزن..............گفتم سربزن.............ای بابا گفتم سربزن............مگه نگفتم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد