عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست
عاشقانه

عاشقانه

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقای دنیاست

آدینه ای دیگر در راه است بیا ای مولای من

                      

                         

سلام بر منتظران راستین که دل هاشان در شوق رسیدن به آن مهر خداوندی می کاود همه جا را...

سلام بر عاشقان درگاه حق که بی وقفه می سوزند و مهر خاموشی بر لب دارند...

سلام بر پاک سیرتانی که تو را،تنها تو را زمزمه میکنند ای سبزترین بهار...

و سلام بر تو ای امید انتظار زمین و آسمان...

سلام بر تو ای روح پر شکوه حق...

سلام بر تو ای محبوب دلها...

سلام بر تو ای آسمانی ترین،ای عاشقانه ترین شعر آفرینش...

 میخواهم هفت سین عشقم سلام بر تو باشد و بس...

سلام بر تو و هر آنچه که از برای توست...

مولای من!

از تو می خوانم ، و تو را می جویم ای آرزوی دیرینه من...

هر آنچه هست را برای تو میخواهم  و از تو می سرایم این شعر ناتمام را...

 دفتر عشق را گشودنش سهل است اما بستنش را کس نتواند...

 سال هاست برای تو مینوسم ، از تو و عشق تو، از تو و هر آنچه متعلق به توست...

 دلم میخواهد تک تک واژه های شعرم تو را بسرایند و از تو بگویند...

آری برای تو می نویسد دوباره، منتظری چشم براه دوخته...

دلش را عشق و امید تو افروخته...

 دلم میخواهد در این سال جدید تو را بیش از پیش بخوانم...

لبریز شوم از شوق وصال...

و از عشق به تو...

 دلم میخواهد...

 ای آیه نور...

ای آفتاب ظهور...

ای آن که چشم منتظری گشته به راه تو کور..

 ای آسمانی ترین!

بگو که ابرهای رحمت بر وجودی نالایق ببارند...

بگو آرام بخشند اندکی این آتش سوزان هجران را...

 منتظران چشم براهند...

بارانی ترین من بیا...

نظرات 4 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام خانومی شما هم لینک شدین.بازم بهم سر بزن خوشحال میشم.

ممنون ازلطف شما عزیزم

زهرا پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.doostyadama.persianblog.ir

سلام
چیه؟نکنه ازم ناراحتی..اره خوب حق داری...
ببشید ...قول میدم دیگه این دیونه بازیهامو تکرار نکنم...
ببینید من دیشب فهمیدم این کار ادمای دیونست که بخوان این همه دوست رو ول کنه بزاره بره
از اونجایی که من دیونه نیستم....
خوب یه سر به وب من بزن...
منتظرما
بای بای...نه بای تا های

ممنونم از اینکه از خر شیطون اومدین پائین

آوای سکوت جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://bachehayebaran1.persianblog.ir/

سلام.لینکتو گذاشتم..منو به اسم ؛ آوای سکوت ؛ بلینک پیلیز...بلاگت جالبه.دوسش دارم.

شما هم لینک شدین ممنونم از لطفتون

مریم جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://biai.mihanblog.com/

سلام
ممنون از حضورتون
شما لینک شدید
ممنون میشم اگه منو با نام

او خواهد امد

لینک کنید

یا حق

شما لینک شدین ..منونم ازتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد